esmaspäev, 8. juuli 2013

.

Ssfnzdnhxdhfgh. Ma ei suuda magama jääda, sest täna tuleb eriline õhtu. Mu Piir põgeneb üle piiri minu juurde. Jaaaaaa siis algab mu ''to do list before you move to England'', õpetan ta välja, et ta Inglismaal laineid lööks. Ma tegelt loodan, et ta ikka lennujaama jõuab, sest ta seisab juba 3h ummikus. (ühed suurimad plussid Kairi tagasitulekus on tegelikult vist need, et ma saan magusat ja fotosessiooni minu isikliku fotograafiga ja sadu ilusaid pilte).

А сердце не спит, сердце поёт, сердце тебя ждёт.


miks inimesed üldse loodavad, et ma räägin nendega sõbralikult, kui nad pöörduvad minu poole ülbelt? kas Sljurtsik peab tegema esimese sammu? kui inimene seda väärt pole, nagu enamasti ikka on, siis haaaa, go fuck yourself. ja siis olen mina jälle see ülbe mõrd. noh, ma ei tea. mulle meeldib. vähemalt mõttetu saast ei astu ligi. :3

Kommentaare ei ole: